Pages

SweetMuslimah.com

Monday, January 21, 2013

biRthDaY LaGik!



AsSalAmUaLaiKuM...


happy birthday to u
happy birthday to u
happy birthday to nana
happy birthday to u

yeay!nak nyanyi gak walaupun sore ku sumbang..haha..waa...kali ni cake yang real ye..hihi..homemade cake by my SIL..die memang sangat minat & rajin baking..kalau bagi kat aku memang xkn jadi kek..haha..jadi ape ntah..baik jgn suo aku.huhu..
ni cake barbie yang direquest dari anaknye sendiri yang memang minat princess (pengaruh sape ni??)hehe

so, besday anak buah belah hubby ni semalam..so SIL ade wat jamuan kecik2 tuk family je.meh la kite tengok gambar2 disekitar majlis harijadi NUR ADRIANA QISTINA..

ni la besday girl..umur die da 5 tahun da..happy besday nana..

 ni la hidangan yang disediakan..sedapnyeeee ayam...

 da besar da nana..aku mula kenal hubby aku mase budak ni umo setahun lebih..

acara meniup lilin..sila ignore org dibelakang ye..huhu.badan je dapat interframe..ni mesti hubby aku yang amek gambar ni..haish!

haa...cer teka ni ape?hehe..ni la mini pavlova..SIL aku wat sendiri..sedap..sape2 nak le tempah kat die (memandai je aku)..hehe.bole kan kak?

dan semestinye aku pun nak gak bergambar..haha..over tol bibik ni kan nana..hehe..

oh ye..aku digelar bibik oleh keluarga belah suami..bukan bibik yang maid 2 ye..bibik ni panggilan untuk makcik..makcik??macam da tua sangatla rasenye kan..family hubby aku orang bawean...hehe..tapi family aku melayu biase je tp aku still gelarkan diri aku bibik gak kat belah keluarga aku sebabnye nanti banyak sangat panggilan aku yang pening..hehe..lagipun family aku ok je..hihi..ok lah..sampai sini je dlu cerite besday nana..till then..

with love,NFA
xoxo
pUbLiSh!!






2 comments:

Fyda Adim said...

bibik!!!basuhkan pinggan mangkuk yea..bibik kemaskan atas meja tue sekali..kahhhhh

sila jgn tempah pavlova.mahu ada yg jadi pavlova terbalik.huih..horror betul

Unknown said...

hahaha...bibik kemas sumenye masuk perut...bhahaha...kenyang bagaikan ular sawa..huhu