Pages

SweetMuslimah.com

Monday, January 21, 2013

:pEsaNaN bUaT sEmuA:


aSsAlamUaLaikUm....

entry lagi???u all mesti da muak kan baca entry aku yang ke-3 dalam 1 hari..over tol aku ni..bhahaha...huhu..sila jgn muntah ye..ni la die kalau datang kerajinan 2.huhu..hope diriku ini akan rajin sentiase la ye..hehe..harap2 u all x bosan ngan cerita2 aku ni ye..sekadar perkongsian wat sume and tuk kenangan aku jg..

LuNcH tImE!!

u all sume da makan lum?aku awal2 lg da makan..hehe..eeerrrkkkhhhh!!!kenyangnye..ni kalau disorongkan bantal, mau aku tido trus ni..haha..

ok lah..entry kali ni sekadar perkongsian wat semua ibu2 diluar sane..ni hubby aku yang tag aku kat facebook..


actually aku xtau pun kene berzikir time masak..hee..sebabnye aku memang jarang masak..sangat M kan??hehe..so, da tau ni akan ku praktikkannye..semoga boleh dijadikan renungan akan pengajaran wat sume..insyaALLAH..

sekian,NFA
xoxo








2 comments:

Fyda Adim said...

betul..kalau disorong bantal memang lelap gamaknya.tak tahu pun kena berzikir ketika memasak.blhlah dipraktikkan nie.

Unknown said...

2 la kak...org pun xtau..hehe..