Pages

SweetMuslimah.com

Sunday, October 5, 2014

Selamat Hari Raya Aidiladha


Selamat hari raya aidiladha buat semua kaum muslimin & muslimat. Sekarang ni pun musim haji kan. Semoga yang dapat pergi menunaikan haji dikurniakan haji yang mabrur. Semoga satu hari nanti aku pun diberi kesempatan menunaikan haji & umrah. Amin. 
Raya tahun ini aku sambut di rumah mertua aku sahaja. Sedihnya. Sebab parents aku raya aidilfitri aritu pergi Kedah,rumah adik aku. Raya aidiladha pula di Putrjaya, rumah kakak aku (hamboi, kenmain berjalan.i jeles u know.huhu). Aku pula tak dapat join atas sebab-sebab yang tertentu. Sobs. Tidak mengapalah, janji semua happy. Raya mana-mana pun sama je kan. Betul tak?
Baiklah, itu sahaja short entri dari aku. Selamat hari raya!!

Abaikan tudung aku yg basah tu. Aku memang kuat berpeluh.
 Ni semua gara-gara nak bergambar. Haha
EH! Ada lagi! Haha. Short lah sangat kan! Anyway, raya aidilfitri hari tu aku tak update gambar kami sekeluarga pun kan. So, di entri ini nak gak tepek sekeping gambar kami bertiga. Buat kenang-kenangan. Bolehlah kan dari takde. Hee...

Lots Of Love, 

No comments: