Thursday, January 16, 2014

a Trip tO kEdaH -dAy 3 (continued)


selamat petang!!
aku minta maaf sebab tak dapat update cerita holiday hari tu
atas sebab-sebab yang tertentu..
ok, jom ikuti sambungannya..
haaa..nampak tak jalan raya kat bawah ni?
cer teka kami nak ke mana..

hehe...jauh berjalan, luas pemandangan..
memang luas pon.hihi

perjalanan yang memakan masa selama 2 jam..
aik?ke thailand??biar betul??

 haaa...akhirnya sampai juga kami ke destinasi ni..
PADANG BESAR..tak silap aku kat sempadan thailand kot.
huhu..siap dapat parking betul-betul dekat mercu tanda dia..
bertuah sungguh.. :)

masa kat padang besar ni tak ambil gambar banyak pon.
sebab sibuk shopping..hehe
ni abg aku ngn anak n anak buah yang dah bosan menunggu kami..
sabaq na..hihi..
habis memborong, kami pon bergerak lah nak mengisi perut..

destinasi pilihan kami?? kuala perlis..
cadangan dari abg aku yang banyak outstation ke Kedah.
cantik tau kalau tengok live..

cadangnya nak makan kat sini..
tapi bukan rezeki kami hari tu..
kedai tu tutup lak..
maka kami cari lah kedai lain..

at last, kitorg singgah la ke kedai makan area sini jugak..
disebabkan kelaparan, terus kami order..hihi

haa..inilah makanan yang diorder..
sikit kan?hahaha..
sebenarnya masa gambar ni diambil, hanya separuh je yang baru dihantar..
bila dah penuh je meja, tak dan nak bgambar dah..
masing-masing dah senyap mengadap makanan..haha
alhamdulillah..kenyang kami malam tu.. :)
lepas makan, kami pon bergerak pulang...
samapi rumah nak dekat pukul 12 gak lah..
anak-anak aktif lak masa ni..
maklumlah, dah tido dalam kereta..
bila masuk rumah, dah tersedar..
ap lagi, dorg ingat siang agaknya...bermain lagi..
adeh...
anyway, stay tune tuk the last day of our trip ok..
see ya!!!

love,

Post a Comment