Pages

SweetMuslimah.com

Sunday, January 12, 2014

a TrIp tO kEdaH - DaY 1 & 2


hai hai hai..bertemu kembali dalam ruangan maya ini..
ececeh..huhu.
anyway, back to the title above..
alhamdulillah, aku diberi kesempatan untuk bercuti bersama keluarga pada 29.12.2013.
parents aku dah pergi ngan my bro seminggu sebelum tu..
so, aku, my sis n my daughter bertolak on 29.12.2013 dengan keizinan hubbyku..

mencabar betul perjalanan sebab Nayli 1st time jalan jauh..
so, macam-macam ragam lah kan..
nasib my sis memahami..
kami bertolak jam 9am dan sampai jam 3pm..
anyway kenapa Kedah???
sebabnya, adik aku dapat kerja kat sana..
pulak tu memang rumah tu dia duduk sorang, so save lah sikit kan.
hihi..ape2 pon kenalah pk budjet dulu kan..
hari pertama sampai tu kami lepak je kat rumah...

the next day, kami bincang-bincang nak pergi mana..
bincang punya bincang, last-last pergi Tesco je.haha
sebab adik tak dapat cuti.
Tesco pon Tesco lah..janji jalan kan..haha
kami pergi Tesco pon bersebab..
sebab mom nak masak kat rumah..almaklumlah, berkumpul ramai-ramai..
satu lagi sebab adik aku memang susah dapat cuti.
so, ada kesempatan, mom masak lah untuk dia rasa air tangan mom..
masa kami dihabiskan dengan memasak pada hari itu..
nantikan sambungannya ye!!

lots of love,

3 comments:

Syazrahtarmin said...

nak berkumpul one family mmg susah kan kak.. msg2 sibuk dengan hal sendiri...

Niesa said...

Seronok bercuti kak?hihi..selamat berhujung minggu! :)

Unknown said...

syaz : memng pon sebab masing2 bjuhan..time ni l baru dapat bkumpul.. :)

niesa : sangat seronok..hihi..happy weekend too!! :)