Thursday, June 26, 2014

MajLis peRtuNaNgan


selamat tengahari!!
alhamdulillah demam dah kurang..sakit kepala pun dah kurang..
cuma mabuk dan sakit tekak je..
inilah bahananya minum air sejuk time panas2 kedengkang..tapi x byk pun aku minum..huhu
anyway, ni cerita minggu lepas..
ari sabtu lepas, aku ikut family abg ipar(hubby kak Fyda) aku menghadiri majlis 
pertunangan adiknya yang ke-4..
tak jauh pun..dalam Melaka juga..Durian Tunggal..
jom layan gambar-gambar yang aku amik..
dan yang aku cilok dari blog kak Fyda(ampunkan kami penunggu gua..hihi)..

 masa ni kami di rumah abg kepada abg ipar aku..
hantaran pihak lelaki..

anak aku yang xtau dok diam..
asal bole je main mainan kat umah org..
mainan kat umah jarang nak main..huhu

inilah hantaran girls hari tu..
dua2 dah mommies ye.. :p
sempat lagi bposing sblm masuk umah belah pompan..hehe

pelamin yg sangat simple..

sementara kedua-dua pihak mencapai persetujuan, kami berselfie dulu..
tak sedar cincin telah pun disarung..haha

inilah orangnya..bergambar sebelum balik..

hantaran pihak pompan kepada lelaki..

sebelum balik, haruslah mengisi perut dulu ye..
bersama cinta hatiku... :)
lepas je makan, kami terus menuju pulang ke rumah...

Lots of love,
Post a Comment