Pages

SweetMuslimah.com

Monday, June 2, 2014

aLhaMduLiLLah




Lamanya rasa tak bertandang kat blog sendiri..kesian blog ni kan..
maaf sebab dah lama tak mencoretkan apa2 di sini..
terima kasih buat semua yang rajin singgah di blog aku walaupon aku tak update cerita..
disebabkan banyak hal terjadi, itu yang buat terbantut niat nak berbloging.. 
anyway, atas ape yang telah berlaku selama 3 bulan tanpa berita ni, aku ucapkan alhamdulillah kerana berjaya harungi pelbagai dugaan sebagai seorang ibu, isteri dan pelajar..
semoga apa yang aku harapkan akan tercapai satu hari nanti..blog ini tidak akan berkubur begitu sahaja..nnati bila ada cerita best, akan aku titipkan disini ye... 
thanks alot to all of u yg sentiasa singgah disini..
nanti akan ku balas kunjungan mu ye!! happy luncheon!!! :)

lots of love, 

No comments: