Pages

SweetMuslimah.com

Wednesday, April 17, 2013

tAhNiaH mY bFF!!!


aSSaLamUaLaiKum.....


hi semua!!!!
setelah agak lame aku menyepikan diri, meh aku sajikan ngn cerita tentang BFF aku yg baru bersalin 2 minggu lepas...hee...baru hari ni aku wat entry kan?kejam x??miahaha...bukan sengaja tapi disebabkan kerja yg banyak terpakselah aku delay dulu entry2 ni....
hop.hop.sebelum aku merapu, baik kite review bio mereka yer..hihi...'
inilah die pasangan suami isteri yang comel..cam budak2 kan!suker sgt tgk dorg ni.
yg husband die sgt byk ckp n kelakar orgnye, yg wife lak kurang bckp n suke senyum.complete kan??
sweet jer..oh, luper lak..yg wife die lah Bff aku..nama die Zuraidah Zamzuri a.k.a cikda.hihi.


pic bwh ni lak time die dah kene admit kat hospital.die dah ade tanda tapi jalan x bukak lagi so kene lah induced.kecik je orgnye wlupun perut dah membesar.(jeles mak nyah!)

inilah baby kepada pasangan tersebut.. cute kan?ade rupe mak die.sejuk perut ibu mengandung..huhu

Nama : Aliff Zuhayr Bin Aizuddin
Tarikh Lahir : 3 April 2013
Jantina : Lelaki
Berat : 3.4kg

kepada Mama & Papa, semoga kehadiran cahayamata yg sgt comel ni akan menyrikan lg hidup korg bdua...syg mama n aliff ketat2!! >.<

#pics diambil dari FB BFF aku ni..
# akan dtg entry ttg Audition KotexMemberku!!tgguuuuuu

DonE!!

No comments: