Pages

SweetMuslimah.com

Tuesday, April 23, 2013

aUdiTi0n #k0tExmEmbErKu



aSSaLamUaLaikUm....


hai semua.
minggu lepas masa ENTRY ni, aku ade cakap nak wat entry pasal audition kami di Kimberly Clark kelana Jaya kan??? haa..ni lah entrynye yg sudah berkepuk didalam simpanan ku..hikhik..
sebenarnye aku nak tggu pengumuman pemenang dulu..baru nak post (alasan!).
alhamdulillah, segala penat lelah kami bergambar akhirnye berbaloi..hihi.mana taknye, dengan bawak anak2 lagi mendaki Taman Seribu Bunga (nantikan entry DISEBALIK PEMBIKINAN GAMBAR ni yer)..
sebelum 2 meh tgk hadiah die yg lumayan..

# pic ihsan dr FB kotexmemberku..

inilah gambar yg membawa tuah pada kami..
kami b-3 sebulat suara g sane dgn menaiki bas..sebab??
1. Suami SIL kerja.
2. Hubby aku jaga anak.
3. Semua xpenah drive luar Melaka..
jadinye kami perlu lah melakukan adventure ni sendri setelah mendapat kelulusan dari kuarga masing2..hihi..yahoo!!jom kiter terjah gambar2 yg ade ni..hihi.
P/S: sila jgn penat melayan pic2 dibawah yer..hihi

naik bas KKKL dari Melaka Sentral..
my SIL, aku n Myra...
'terujanya saya', ujar mira..hee
bile dah sampai TBS, kami menaiki LRT ke Kelana Jaya..



akhirnya, sampai jugak akhir...wee..
kami dah sampai!!
sesi audition dah nak bermula..

lepas audition ni kami di interview..aku lak tukang jawab..dgn gagapnye..adeh..i camera shy hokey..klu stakat bgambar ok lg, tp video...hampeh!! so, terkeluar lah jawapan yg sgt2 kelakar bagi aku..hihi..spontan!!malu giler!!

MC :
ape yg membuatkan anda yakin dgn kotex?
aku : (blur).... oh, saya dapat melakukan bermacam2 aktiviti walaupun saya datang bulan..(dtg bulan??bole gitu??aa...malu!!!) haha.

selesai audition n waktu balik!!yeah!!
adoi..penet sgt kan muka aku..rasa cam wat marathon ari tu..huhu

singgah makan di TBS..

inilah goodies yg kami dapat..terima kasih kotex!!!!!
sgt memenatkan perjalanan kami ari tu..tapi kitorg sgt2 enjoy..kadang2 rasa cam wat treasure hunt..dgn mengejar transport n masa..huuu..sadis!!bile balik masing2 kaki kejang..haha.
amek ko!!tp xpe, kami ade pengalaman yg sgt berharga..hee..bukan senang para suami nak lepaskan isteri kuar cmni kn..hihi..n bukan senang kami nak menari yer..hihi..

#thanks 2 kotex sebab kami terpilih diantara 31 finalis..
#thanks 2 my hubby sbb lepaskan i g audition ni n menyokong kami..
# thanks pada semua yg terlibat..


2 comments:

kEtamSepit said...

singgah + follow sini

Tengkubutang said...

bestnya tgk mengkume semua.. =)

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/2013/04/biarlah-aku-mati-dulu.html

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/