Pages

SweetMuslimah.com

Wednesday, September 17, 2014

bl0g berwajah baru!!


selamat malam semua!hampir sebulan jugak aku tidak menitipkan apa-apa di dalam blog ini..disebabkan kekangan masa sebagai pelajar..bila stress melanda diri je penulisan di sini sudah kelaut.tengoklah hasil penulisan aku pun sedang diperbaiki.ni semua disebabkan terbiasa dengan ke'formalan' SIL aku.haha..jadi serba sedikit aku pun terikut..hehe.almaklumlah, SIL aku berguru dengan penulis yang terkenal, kak monalita mansor(kalau tak silap aku..jangan marah aa...)

anyway, nampak tak apa-apa perubahan kat blog aku ni? haa...bagi yang biasa singgah(ada ke?anggap je ada bole?hehe) blog aku ni, mesti tahu blog aku macam mana dulu kan? serabut baq ang!!!!hahaha..maaf tiada gambar blog lama..aku dah terlupa nak ambil screenshot(almaklumlah..umur dah lanjut..ye dak?)..

jadi, hari ni aku putuskan untuk merubah background blog yang telah sekian lama bersawang..merubah dengan semangat yang baru..menerapkan konsep SIMPLE IS BEAUTIFUL maka terhasillah background rupa ini..hikhik..harap-harap lepas ni semakin rajin menulis kat sini..alhamdulillah walaupun aku tidak membuat sebarang entry, namun aku bersyukur ada jugak orang yang singgah(walaupun tak baca)..hehe..

sampai disini sahaja entry kali ini, stay tune for my next next next next entry..kalau hado..haha
bye!!!

LOTS OF LOVE, 

No comments: