Pages

SweetMuslimah.com

Friday, October 25, 2013

rEzEkI kaMi!!!


aSSaLAmuaLAiKum......


huh...arini gigih aku menaip & meng'update' entry2 lame... rasa2 dah bersawang dah kan.. tapi xpe..aku nak jugak k0ngsi cerita aku..heh.. rezeki yg x disangka2... aku betul2 x sangke b0lah menang sbb peraduan dari 'Johns0n & Johns0n Hari-Hari Senang Menang C0ntest'  sbb contest die sgt2 simple..tak perlu beli produk n obtain resit bagai.. just cari code yang d0rang letak dekat mana2 st0re yg jual barangan J&J... pastu email code tu beserta sl0gan.. mudah kan? & aku just hantar dua penyertaan je... tapi mmg dah nasib menyebelahi aku... aku dapat call masa aku teman kak Fyda & Myra g amek IPAD yg d0rang menang dari penulisan n0vel mereka... time nak balik tu kit0rg baru sampai TBS.. kami d0k kejap merehatkan diri..tiba2 aku dapat call..mula2 malas nak angkat sbb selalunye 0rg insurance yg call.. last2 aku angkat gak.. mula2 aku jawab acuh tak acuh, bile aku tny dari mana then die jawab dari J&J terus ilang penat aku..hahaha...die cakap aku menang peraduan..bila dah bagi detail semua, aku tny dengan lurusnye...'ermmm..saya menang ape ye?' (sebab mmg c0ntest tu dah lame giler berlalu sampai aku lupa..haha) caller tu p0n jawab..'cik menang wang tunai berjumlah RM1000..." nak gugur jantung aku..nasib x l0mpat bintang..haha...

rezeki ku...
alhamdulillah...rezeki datang time aku tengah betul2 sesak..
#rezekikami

1 comment:

Myra Mokhtar said...

penulisan novel ea..macm kompius je novel ke cerpen bahaha