Pages

SweetMuslimah.com

Tuesday, December 17, 2013

sEsi pEndAfTaRaN TaSka & tAdIkA aWLad ImtIyaZ 2014



selamat tengahari semua! dah lunch ke?
memandangkan hari ini aku cuti (hubby demam), 
aku sempat lah masak sedikit..ni nayli dah tido, dapatlah aku mengadap blog jap.
ok, sambungan cerita pendaftaran Nayli semalam.
dalam kul 9am, aku hadir sorang je ke nursery Nayli.
masa tu dah ramai dah..ada taklimat dulu, tapi disebabkan tempat penuh,
aku dapatlah dengar sipi-sipi je..
jom tengok gambar-gambar yang sempat aku snap..
maap, quality gambar tak berapa clear.. :)

inilah borang yang aku dah siap isi malam sebelumnya..excited kata kan.haha

nampak tak kerusi dah penuh?aku dok kat pintu je..
time ni aku tanya teacher, Nayli tido ke?
dia jawab tak lah..rasanya tengok TV, lepas tu anak aku lak lalu dah nampak aku..
apa lagi, meraunglah sebab tak amek dia..adeh..
sabar jela..

aku terpaksa layan dia..suo dia g breakfast..bukan main lagi budak-budak ni makan.
seronok je tengok dorg duduk dalam bulatan..
hehe..sebelum makan baca doa, lepas makan pon baca doa..
kira ok lah kan..mereka diajar baca doa.

sesi pendaftaran pon bermula..masa ni aku dah siap daftar dah.
amek dulu gambar sebelum balik.hihi

sempat lagi singgah taska anak aku..siap aku tutup muka ngan fail..
takut nanti Nayli meraung lagi..
bagusnya tengok anak-anak ni boleh duduk sama-sama camni..
bila tengok-tengok baru perasan yang Nayli tak ada..

 sebenarnya nayli dah tertido dekat teacher dia..
bad mood betul dia semalam sebab tak cukup tido..
tula, aku suo tido tak nak..memang camni lah jadinya...
sekian, selesai sudah pendaftaran tahun baru untuk Nayli..
sekejap je dah 2 tahun kan..ok lah, nak sambung kerja lain pulak..

adios!!

3 comments:

Fatin Wawa said...

nanti dah lama2 mesti hepi sebab ramai kawan.. :))

Niesa said...

nanti nayli boleh dapat byk kwn dah..mesti seronok.. :)

Unknown said...

fatin & niesa : Nayli dah nak setahun jgk dok taska ni, setakat ni lebih suka berkawan ngan lelaki..adeh, pening uminya.huhu