Pages

SweetMuslimah.com

Wednesday, March 20, 2013

BeSdAY kaK mARiaNa!!!!



aSSaLaMuaLaIkuM kesayangan semua!!!


huh!!setelah sekian lame bercuti dari berblogging..hihi..cutilah sgt!
sangat2 lah banyak sawang disini.ibarat menternak labah2 la katakn...hehe..
xpe2..aku ku usahakan untuk sentiase mengemaskini blog ksayangan ku ini..
ok lah..byk sgt2 entry yng tertunggak..
xpe2..pelan2 kayuh..hee..
mari kita mulakan!!!
untuk entry ni ditujukan untuk opismate hubby aku..
disebabkan aku ex-student tempat hubby aku kje n skng sambung master lak, aku pun diajak join..hee..
jom kite tgk besday womennye celebration..hehe..

Venue : The Windmill Bukit Beruang
Time : 9-11am
Date : 1.3.13(cantikkan date die)
sorry kak, ni baru berkesempatan nak update..heee..ape2 pun selamat ari lahir n semoga murah rezeki..amin...

ni die opismate hubby sy...ramai kn pompuan..hee
makanan da sampai!!aku mmg lapar gile time ni..
aku n hubby..
inilah die org yang diraikan.. 
gaya org lapor....hihi..sedia untuk mkn!!
tadaaaa!!!!licin kan???

almaklumlah org belanje kan..hikhik...thanks pada kak sue yg  sponsor makanan...kenyang kami aritu..alhamdulillah..
pastu kami pulang dengan hati yang riang ibarat kanak2 yang dapat gegula..
hehe...


sekian.....

No comments: