Pages

SweetMuslimah.com

Friday, February 22, 2013

aN uNeXpECteD sUrpRisE!!!!


aSSaLamUaLaiKuM....


sALaM jUmaAt......
wah...lame jgk ye blog aku x diupdate..huuu...mesti ade org ttunggu2..hee..ade ke??perasan tol aku ni kan..hiii...
blog x berupdate sebab tenet lembab..bile dah lembab, mood pun tganggu..ye dok??huuu...
ok, pagi ni short entry jela ye sbb byk koje..huuu...rushing2 ni..
haa...nak tau surprise ape????jeng..jeng..jeng...


tadaa!!!!!!!!cer teka bunga ni dari sape??op coz dari my hubby!!!hihi...aku terpanjat u olls!!!!hahaha...x sangke akan dapat bunga ros biru yg aku idam2kan dlu...romantik x??x ke??xpela, bagi aku da ckup romantik da 2..hihi...patutla smlm hubby aku beria-ria xnk aku ikut..
cerita die camni..haish, ni da long entry da ni..hihi...xpelah, u olls layan je ye cite ni..pakse ni!!muahahah... aritu ade kwn hubby aku mintak tempahkan bunga, so die tolonglah tempahkan by phone call je..aku x tau pun die tempah tuk aku sx...hihi...
smlm die da anta aku blk, die trus g kdai bunga ngn kwn die 2... pas2 sampai umah, die mkn aku solat.. pas solat aku g tgk tv, die dtg die ckp, 'umi, bleh x tolong amekkan barang dalam kete? abi ttinggal barang td, kat seat sebelah..tolong amekkan bole??' aku pun dgn muka masam(sakit pale sbenarnye) merungut dalam ati..huhu...aku kuar lah jgk amekkan barang die...bile buka je pintu keta aku tgk ade munga...ape lagi!!rasa cm nak lompat katak je kat c2 tp aku maintain gak..yela, kang hubby aku tpanjat beruk lak..hikhik...aku senyum je sampai masuk umah..ilang segala sakit..ngade kan!! nasib x lompat2 u olls! sx masuk2 hubby aku da skodeng aku kot tingkap...bhahahahah....aku pun ape lagi..terus hug die lah...yela, aku minta da lame kot..sebelum kawen, time nikah, tp xdpt2...akhirnye..................pada mlm jumaat, dapat gak...terharu u olls sebab die igt g..sob sob...happy!!!!so mood arini kene la munga2 jgk kanzzzz!!!hihi...
ok la...nak sambung keje...


till then...
xoxo, NFA.


No comments: